צה"ל השלים שורת תקיפות בלבנון; כאוס במעבר רפיח

    קובי פינקלר No Comments on צה"ל השלים שורת תקיפות בלבנון; כאוס במעבר רפיח

    מטוס ומסוק קרב של חיל האוויר תקפו תשתיות טרור ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון. בנוסף, כלי טיס מאויש מרחוק תקף מוקדם יותר היום חוליית מחבלים שזוהתה בשטח לבנון. מוקדם יותר זוהה שיגור משטח לבנון לעבר מרחב הר דב וראש הנקרה

    צילום: דובר צה"ל
    8:20
    06.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on נשמות, גלגולים ובני זוג בעולם הזה

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    המתיחות בצפון: כלי טיס מאויש מרחוק תקף לפני זמן קצר חוליית מחבלים שתיכננה לשגר רקטות לעבר ישראל. בנוסף, מטוסי קרב של חיל האוויר תקפו מספר תשתיות טרור ומבנה צבאי של ארגון הטרור חיזבאללה בשטח לבנון.

    מוקדם יותר, זוהה שיגור משטח לבנון לעבר מרחב הר דב. טנקים של צה"ל השיבו אש לעבר מקורות הירי. אין נפגעים אך נזק כבד נגרם לכמה בתים.

    במקביל, נמשכת הלחימה ברצועה: לוחמי צוות הקרב של חטיבה 7 פרצו את הדרך לחאן יונס ונלחמים בשעה זו במרחב, הלוחמים פשטו על מוצב גדוד "דיר אל באלח" החרימו אמצעי מודיעין וספרי הדרכה צבאיים של חמאס ופשטו על בתי הנופש של בכירי חמאס בהם מנהיג הארגון יחיא סינאוור.

    כמו כן, כוחות שיריון השמידו את לשכתו של מפקד חטיבת חאן יונס ראפת סאלמה.

    לראשונה מפרוץ המלחמה, משאיות סיוע הומניטרי נכנסו לרצועת עזה דרך מעבר כרם שלום. בתיעוד מאזור מעבר רפיח נראים המונים פושטים על משאיות הסיוע ההומניטרי. התושבים במקום התנפלו על המשאית ולקחו את המצרכים שהובילה.

    play-sharp-fill

    השר לביטחון לאומי איתמר בן גביר מתח ביקורת על ההחלטה לפתוח את מעבר כרם שלום לכניסת סחורות לרצועת עזה. במכתב ששלח השר לראש המל"ל, דרש בו גביר לכנס את הקבינט המדיני-ביטחוני בנושאים שקשורים לסיוע לתושבי רצועת עזה.

    שרידי רקטות מהמטח ששוגר שלשום לעבר אזור ירושלים אותרו בשני מוקדים בעיר, בהם גן ילדים. כוחות משטרה הוזעקו למקום, הרחיקו את הנוכחים לטובת טיפול החבלנים בשרידים וקראה לציבור "לנקוט במשנה זהירות ולדווח על כל חפץ חשוד".



    0 תגובות